Az üzleti mobilitás összetettsége napról napra növekszik. Egyre több az irodán kívüli dolgozó kolléga és a használt eszköztípus; a márkák, modellek és operációs rendszerek sokfélesége megköveteli a vállalat mobileszközeinek felügyeletét és biztonságossá tételét. A változások követése érdekében a vállalatoknak olyan professzionális vállalati mobileszköz-felügyeleti megoldásra van szüksége, amely mindezt támogatja.
ONE platform — mindent összekapcsol
A SOTI ONE olyan innovatív platform, amely csökkenti az üzletileg kritikus mobilitás költségét, összetettségét és állásidejét. Lehetővé teszi az integrált megoldásokat, amelyek gyorsabban építik az appokat, és a mobil készülékek és IoT végpontok védelmét és kezelését is.
A SOTI MobiControl könnyűvé teszi a mobilitás menedzselést. Egyszerűsíti a különböző gyártótól származó, több forma-tényezőjű és több operációs készülékek védelmét és menedzselését mindezt egyetlen, könnyen használható interfészen keresztül.
A MobiControl megszünteti a több operációs rendszeres, több gyártós és többcélú mobil üzleti hálózatok felügyeletének összetettségét. Olyan teljes körű MDM (Mobile Device Management) és EMM (Enterprise Mobil Managment) megoldás, amely egyetlen felügyeleti konzolról kezeli a mobileszközöket, alkalmazásokat, tartalmakat és biztonsági beállításokat.
A gyártó által legmagasabb szinten képzett kollegáink naprakész ismereteikkel – akár személyes szaktanácsadás keretein belül is – mindig a legmegfelelőbb megoldást keresik a felmerülő mobil eszköz menedzsment feladatokra. Tapasztaltunk van pár darabos eszköz felügyeletét ellátó rendszer telepítésén át egészen a fokozott biztonságú több ezer eszközt tartalmazó rendszer bevezetéséig.
MDM / EMM Rendszerekhez kapcsolódó szolgáltatások
- Kis- és nagyvállalati környezetbe való teljeskörű rendszer implementálás az ügyfél oldali igényeknek megfelelően.
- A rendszer hálózati kapcsolat igényeinek megfelelő alkalmazása az ügyfél oldali IT infrastruktúrába.
- Igény esetén multiszerver környezet létrehozása és konfigurálása.
- Részletes bevezetési, üzemeltetési dokumentációk létrehozása
- A rendszerben kezelt mobil eszközök menedzselt funkcióinak testreszabása az egyedi ügyfél oldali igényeknek megfelelően
Főbb Integrációs lehetőségek:
- Active Directory integráció (LDAP)
- Tanusítvány hatóság integráció (ADCS)
- Vállalati tartalomszolgáltatókkal való integráció
- Levelező szerver kezelésének itegrációja
- A rendszer elérhető REST API integrációja bármely más rendszerekkel
Rendszerek támogatása
A támogatás keretében biztosítjuk a szakképzett támogatói rendelkezésre állást, közvetlen gyártói kapcsolattal. A támogatás fontos része a folyamatos és személyes kapcsolattartás az ügyfél oldali IT képviselőkkel. A folyamatosan biztosított igényfelméréssel és tanácsadással igyekszünk minden lehetséges üzleti igényt kielégíteni.
Rendszerekhez kapcsolódó oktatás
- Kulcsfelhasználók oktatása
- Általános felhasználói oktatás a végfelhasználói lehetőségekre fókuszálva, mely rövid áttekintést is ad a rendszer általános működésére is.
- HelpDesk technikusok oktatása
- Kiemelt technikusi oktatás, mely bemutatja a távoli segítségnyújtáshoz szükséges minden ismeretet a rendszer WebConsole kezelőfelületén – illetve kitér a végfelhasználói lehetőségekre a kiterjedtebb ismeretek érdekében
- Rendszeradminisztrátori oktatás
- Átfogó oktatás a rendszer teljes működéséről, mely magában foglalja a végfelhasználói, a támogató technikusi folyamatokon kívül a globális rendszeradminisztrációs beállításokat is. A rendszeradminisztrátori tudás elsajátításával lehetőség nyílik a rendszer önálló általános üzemeltetésére.