A kényelmesebb ügyfélkiszolgálás érdekében, 2020.07.01-től bevezetjük az online szervizigény bejelentő rendszerünket (RMA regisztráció).
A fejlesztésnek köszönhetően:
- kollégáink minden esetben felkészülten várják a meghibásodott eszközöket,
- illetve a szervizelés ideje alatt bármikor tájékozódhat a javítás státuszáról, a javítandó eszközhöz rendelt RMA szám alapján.
Amennyiben igénybe kívánja venni szervizszolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltse ki a szervizigény bejelentő űrlapot!
A kitöltéséhez szüksége lesz az eszköz gyártmányára (part number) és gyári számára (serial number)!
Az űrlap kitöltése után egy visszaigazoló emailben elküldjük Önnek a szervizbejelentő számot (RMA). Az RMA számot lehetőség szerint mindig jól látható helyen tüntesse fel a beküldendő készülék dobozán!
Az eszközök szervizbe juttatására minden esetben futárszolgálatok igénybevétele javasolt. Személyes átvételre továbbra sincs lehetőség.
a
Karbantartási szerződések
Karbantartási szerződésre, ahogy korábban is, kizárólag vonalkódnyomtatók esetében van lehetőség. Előzetesen egyeztetett időpontban, a helyszínen egy személyes állapotfelmérés után, a típusok és az eszközök állapota alapján állítjuk össze a karbantartási feltételekre vonatkozó ajánlatunkat.
a
Szervizelési feltételek saját szervizünkben
- Zebra és Godex nyomtatók esetében a garanciális és garancián túli (kereskedelmi forgalomban lévő) eszközök javítása a saját szervizünkben történik. Amennyiben a javításhoz szükséges alkatrész raktárban/ készleten van, akkor az átlagos javítási idő 2-3 hét, amennyiben az alkatrészt meg kell rendelni, akkor a javítás ideje 5-7 hét. A kifutott, end-of-sale eszközök javítására egyedi ajánlatot és kondíciókat tudunk adni, az alkatrész beszerzési lehetőségek függvényében.
- Honeywell (Datamax, Intermec) nyomtatók esetében az alkatrész beszerzés bizonytalan, ezért a teljes javítási időre nem tudunk konkrét határidőt mondani. Megrendelésük esetén a javításhoz szükséges alkatrészt beszerezzük, és az alkatrész beérkezésétől számított 1 héten belül vállaljuk a hibás eszköz javítását.
- CipherLab, M3, IEI stb. kínai, tajvani, koreai (Távol-Keleti) gyártók esetében csak eseti javítást vállalunk. Ezeknél a javításoknál lényeges információ, hogy az alkatrészek beszerzési költsége megnövekedhet a magas szállítási költségek miatt.
Az eszköz javítása akkor kezdődik, amikor Ön e-mail-ben megerősíti a javítás megrendelését, a kapott árajánlat számának feltüntetésével. Megrendelés esetén kérjük, ellenőrizze, hogy az ajánlatban szereplő ügyfél adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal! (név, cím, adószám) Ajánlatunk a kiállítástól számított 15 napig érvényes.
a
Szervizelési feltételek gyártói szervizben
Zebra és Godex nyomtatók kivételével minden esetben gyártói szervizben történik a garanciális javítás: egyéb nyomtatók, kézi szkennerek, adatgyűjtők PDA-k stb. Abban az esetben, ha rajtunk keresztül történik a javíttatás, a kiszállítási díj – gyártói szervizbe juttatás költsége – a vevőt terheli, mi csak adminisztrációs feladatot látunk el.
CipherLab esetében a francia gyártói szervizbe, M3 esetében pedig németországi szervizbe tudjuk küldeni az eszközöket javításra. IEI esetében nem tudunk európai gyártói szerviz megoldást.
A gyári szervizben történő javítások átfutási ideje átlagosan 3-4 hét. Abban az esetben, ha az eszközt a gyári szervizbe kell küldeni javításra, akkor számolni kell vele, hogy már az ajánlatadásnak is költsége lesz a vevő számára:
1, az eszközt ki kell küldeni a gyártói szervizbe (kiszállítási díj)
2, ki kell fizetni az ottani bevizsgálási díjat akkor is, ha nem kérik a javítást!
Az eszköz javítása akkor kezdődik, amikor Ön e-mail-ben megerősíti a javítás megrendelését, a kapott árajánlat számának feltüntetésével. Megrendelés esetén kérjük, ellenőrizze, hogy az ajánlatban szereplő ügyfél adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal! (név, cím, adószám) Ajánlatunk a kiállítástól számított 15 napig érvényes.
Köszönjük együttműködésüket!