A szervizünkbe beérkezett eszközök javítására vonatkozó szolgáltatást a Vonalkód Rendszerház Kft. az alább részletezett feltételekkel biztosítja:
Eszközök regisztrálása, beküldése
A javítást kérő cégnek (továbbiakban: Megrendelő) az eszközjavítási igényét, a javíttatás megkezdése előtt, minden esetben a honlapunkon található szervizigény bejelentő felületen kell regisztrálni. A javítandó eszközhöz rendelt RMA számmal (RMA szám) azonosítjuk az eszközt a javítási folyamat során. Ennek hiányában a szervizünkbe küldött eszközt nem tudjuk átvenni, ezért kérjük, hogy a beküldött eszközökön az RMA számot jól látható helyen tüntessék fel!
A javítási folyamat aktuális helyzetéről, az eszköz RMA száma alapján, az RMA lekérés felületén keresztül kaphatnak tájékoztatást.
Annak érdekében, hogy a hibafeltárás és a javítás minél rövidebb időt vegyen igénybe, a beküldendő eszközt minden esetben:
• a hozzá kapott kiegészítőkkel (pl. tápegység, akkumulátor, adatkábel stb.),
• illetve nyomtató esetén az Önök által használt kellékanyaggal (festékszalag, címke), hibás nyomatképpel együtt küldjék be,
• valamint ha nem tőlünk vásárolta a készüléket, kérjük, a vásárlás eredetét igazoló számla másolatát is mellékeljék a beérkező készülékkel együtt, mert csak így tudjuk garantálni a harmadik féltől vásárolt eszköz garanciális javítását!
Javítás folyamata:
Kollégáink a szervizbe beérkezett eszköz bevizsgálását és javítását a lehető legrövidebb idő alatt elkezdik. A szervizünkben történt bevizsgálás eredményről minden esetben tájékoztatást küldünk a szervizigény bejelentésekor rögzített e-mail címre.
A bevizsgálási díj 9 000 Ft / eszköz, melynek megfizetése abban az esetben esedékes, ha a javítási árajánlat kiküldése után, úgy döntenek, hogy nem kérik az eszköz javítását. A javítás megrendelése esetén a bevizsgálási díjat nem számoljuk fel.
A bevizsgálás eredményeként előfordulhat, hogy az eszközt külső vagy gyártói szervizben tudjuk csak javíttatni. Ebben az esetben az eszköz továbbítása előtt a várható költségekről (logisztikai költségek + külső szerviz bevizsgálási díja) írásos árajánlatot küldünk.
Az eszközt az árajánlatra érkezett írásos megrendelés (vevői beleegyezés) után küldjük csak a külső vagy gyártói szervizbe. Végleges árajánlatot a javítás pontos összköltségéről és várható határidejéről, a külső szerviz vizsgálata után, a beérkezett adatok alapján tudunk küldeni. Amennyiben a javítás csak külföldi szervizben lehetséges, akkor a javítás várható ideje akár 60 nap is lehet.
Ha az árajánlatban lévő alkatrészek nincsenek raktáron, abban az esetben az Ön megrendelésétől, illetve az előleg megfizetésétől indítjuk az alkatrész gyártói megrendelését. A gyártók általában 2-6 hét között tudják biztosítani az alkatrészt, de némely esetben ez az idő kitolódhat.
A javítástól való elállás nem jelent mentességet a bevizsgálási díjakra vonatkozó fizetési kötelezettségtől!
Az eszköz javítása akkor kezdődik, amikor Ön e-mail-ben megerősíti a javítás megrendelését, a kapott árajánlat számának feltüntetésével. Megrendelés esetén kérjük, ellenőrizze, hogy az ajánlatban szereplő ügyfél adatok megegyeznek-e a számlázási adatokkal (név, cím, adószám)! Ajánlatunk a kiállítástól számított 15 napig érvényes.
A javítás elkészültéről az RMA regisztrációkor megadott kontakt e-mail címre értesítést küldünk.
Egyéb rendelkezések
- Amennyiben futárral, illetve csomagküldéssel juttatja el hozzánk az eszközt, a bevizsgálás után elkészült javítási ajánlat tartalmazni fogja a visszaszállításra vonatkozó csomagküldés díját, amely 1.800 HUF+ÁFA. Amennyiben a beküldött eszköz javítása Garanciális, akkor javítási költséget nem számolunk fel, csak a csomag visszaszállítási költségét.
- A javításra eredeti csomagolásában beadott eszközök esetében a dobozok és egyéb csomagoló anyagok tárolását nem tudjuk biztosítani, ezért az eszköz visszajuttatásakor nem tudjuk garantálni, hogy az eredeti csomagolásban kapja vissza eszközét.
- A forintban megadott árak módosulhatnak, amennyiben a HUF/EUR, illetve HUF/USD árfolyam a vételár tényleges megfizetéséig változna. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.
- Társaságunk a gyártó esetleges késedelméből, a gyártó részéről történő teljesítéstől való elállásából vagy az alkatrészellátás kapcsán felmerülő problémákból eredő károkért nem vállal felelősséget.
- A Megrendelő az eszköz javítási megrendelésétől való elállás esetén, köteles a mindenkori bevizsgálási díjakat (Vonalkód Rendszerház bevizsgálási díja és külső szerviz bevizsgálási díja) megfizetni és az eszköz visszaszállításáról 15 naptári napon belül gondoskodni. Amennyiben nem rendelkezik az eszközről a fent jelzett időpontig, illetve nem jelentkezik érte, a Vonalkód Rendszerház Kft. azt veszélyes hulladékként kezeli és külön értesítés nélkül megsemmisíti.
- Abban az esetben, ha a készülék a gyártói támogatás megszűnése miatt nem javítható, a Vonalkód Rendszerház bevizsgálási díjától eltekintünk.
- Amennyiben az árajánlat visszaigazolásában a kiszerelt alkatrészekről a Megrendelő külön nem rendelkezik, abban az esetben az alkatrészeket Vonalkód Rendszerház Kft. veszélyes hulladékként kezeli és külön értesítés nélkül megsemmisíti.
Óradíjaink (minden megkezdett munkaórára vonatkozik):
Technikusi óradíj: 18 000 HUF+ÁFA
Mérnöki óradíj: 25 000 HUF+ÁFA
Fejlesztői díj: 25 000 HUF+ÁFA
Szakértői díj: 35 000 HUF+ÁFA
Bevizsgálási díj: 9000 HUF+ÁFA / eszköz
A teljes Szolgáltatási díjainkra vonatkozó tájékoztatót itt találja.
Amennyiben bármilyen kérdése felmerül, a szervizünk munkatársai készséggel állnak rendelkezésére, keressen bennünket elérhetőségeink bármelyikén!